16 Eylül 2013 Pazartesi

Uzaktan eğitimde sınıf canlılığı

Mesafelerden bağımsız sıcak iletişim ortamı

Sanal Sınıf 
Kurumlara, farklı yerleşimlerden katılımcıları, eğitim veya toplantı amaçlı, internet üzerinden bir araya getirebilecekleri bir ortam sunuyor. Eğitim ve toplantı organizasyonunu kolaylaştıran sanal sınıflar, web üzerinden gerçek zamanlı olarak bir araya gelen katılımcılar arasında karşılıklı etkileşim sağlayarak bilgi paylaşımı ve üretkenliği en üst düzeye taşıyor.

Dünyanın her yerinden katılımcılar buluşuyor
Sadece internet bağlantısı kullanılarak, farklı noktalarda çalışanlar ve/veya konu uzmanları sanal sınıflarda bir araya geliyor.

Takım ruhu güçleniyor
Sanal sınıflar uzak bölgelerdeki çalışanlar arasında ortak amaç ve işbirliğinin güçlenmesine katkı sağlıyor. Katılımcılar arasında karşılıklı etkileşim sağlayarak kaynaşmayı, bilgi paylaşımını destekliyor.

Tek noktadan yönetim
Sanal Sınıf yönetimi, EEP ile kolayca gerçekleştirilebiliyor. Toplantı, eğitim ya da sunum oturumları için sanal sınıflar, eğitim oluşturur gibi tanımlanabiliyor, kullanıcı atanabiliyor, yönetilebiliyor.

Tek parolayla giriş
Single Sign On özelliğiyle katılımcılar yeniden kullanıcı bilgileri ve parola girmeksizin sanal sınıf oturumlarına kolayca ulaşılabiliyor.

Otomatik zaman yönetimi
Katılımcılar, toplantı ve seminerleri katılım sürelerine göre otomatik olarak tamamlayabiliyor. Katılımcıların sanal sınıf ortamında geçirdiği süreye göre, eğitime katılım durumları otomatik olarak belirlenebiliyor.

Anında raporlama
Sanal sınıfa katılım raporları, EEP üzerinden anında raporlanabiliyor.

Toplantı arşivi
Sanal sınıf toplantıları kaydedilerek bir toplantı arşivi oluşturulabiliyor. Böylece toplantıya katılamayan ya da tekrar görüp hatırlamak isteyen kullanıcılar, oturum kayıtlarına EEP üzerinden rahatlıkla ulaşabiliyor

Karma eğitim
Sanal Sınıf eğitimleri, e-öğrenme ve sınıf içi eğitimlerle birlikte program paketlerinde birleştirilerek, karma eğitim paketleri oluşturulabiliyor. Bu yolla farklı eğitim paketleri aynı program yapısı içinde kullanılabiliyor ve eğitimler arasında “Sınıf içi eğitimi almadan, sanal sınıf eğitimine girilemesin” gibi kural ilişkilendirmeleri yapılabiliyor.


Hiç yorum yok: