29 Kasım 2013 Cuma

Eğiticinin Eğitimi ve e-öğrenme


Bu eğitim, gerek şirket içinde, gerek profesyonel olarak vereceğiniz eğitimlerin daha nitelikli olmasına katkı sağlayacaktır.
Eğitim süresince karşılaşacağınız durumlar ve sorunlar karşısında yaklaşımınızın nasıl olması gerektiği konusunda bilgi vereceği gibi aynı zamanda yeteneklerinizin ve güçlü yönlerinizin nasıl kullanılması gerektiği konusunda da yardımcı olacaktır.
Bu eğitim, öncelikle eğitimi verecek kişinin kendisini rahat ettirecek bilgileri vermeyi hedeflemektedir. Topluluk önünde konuşmak, bu işi birçok kez yapan kişiler için dahi her eğitim öncesinde stres ve heyecan kaynağıdır.
Bu eğitimde hedef, stresi en az düzeyde tutup, heyecanı keyfe dönüştürmektir.

Hedef Grup   :

Bu eğitim, gerek şirket içinde, gerek profesyonel olarak eğitim veren ya da vermeyi planlayan her seviyedeki yönetici ve çalışana yönelik olarak hazırlanmıştır.

Konu Başlıkları  
      
Eğitimci Hazırlığı
Eğitim İçeriği
Eğitim Ortamı
Platform Performansı
Eğitimci Donanımı
Kapanış ve Değerlendirme

Hiç yorum yok: